Tilbake i Tanzania:)

Nå har turen nok en gang gått til Tanzania! Denne gangen starter jeg med Swahilikurs:)

IMGA0247

Deretter tar jeg et tropemedisinkurs i Tanga før jeg drar til Haydom Lutheran Hospital i november.

Siden sist har Strikk for livet fått en ny medhjelper og et nytt styre. Heidi Gamre jobber nå som frivillig, og vil hjelpe til med å blant annet svare på henvendelser som kommer inn på mail, blogg og innboks på facebook. Styret består nå av Cecilie Herheim som er styreleder, Lisa Hagen som er styremedlem, Tonje Hungnes som er styremedlem og hjelper til med økonomi og regnskap, og Marita Persen som er styremedlem og hjelper til med henting  og sending av pakker.

Strikk for livet får stadig inn strikkede kuvøser og mens jeg er her tar Marita Persen turen til Grünerløkka postkontor og resepsjonen på Ullevål sykehus og henter pakker. I november pakker hun alt ned og sender det til SAS cargo/trust forwarding på Gardermoen. De hjelper oss med å få det på et fly til Tanzania. Så henter jeg det på Kilimanjaro airport når jeg kommer dit.

For spørsmål eller andre henvendelser kan dere sende mail til post@strikkforlivet.no eller sende melding på strikk for livet sin facebookside, så vil Heidi eller jeg svare så fort vi kan.

Strikk for livet:)

Rebekka

2 thoughts on “Tilbake i Tanzania:)

Legg igjen en kommentar

